piątek, 18 stycznia 2008

17.01.2008 urodzinkowe party :)
















No i stało sie 24 lata strzeliło ;/ z tej tez okazji odbyła sie mała posiadóweczka na SS 20 było sympatyczne :] jedna osoba nawet ma zakwasy tak sie wybawiliśmy. LUDZISKA TRZEBA BEDZIE ZROBIć TO JESZCZE RAZ :]

3 komentarze:

Sąsiadka pisze...

Sąsiad jakieś ładniejsze fotki byś mógł powstawiać :) - czy to już były te ładniejsze? hehehe :P
Było super - dzięki za extra imprezke.

JaKfOt pisze...

to już te ładniejsze :) ale jeszcze nie jedna impreza przed nami wiec będą jeszcze foteczki

d pisze...

;)